Hill's bruker kvalitetsingredienser, essensielle næringsstoffer og strenge sikkerhetsstandarder når vi fremstiller fôret vårt.
Hvis hunden eller katten din ikke er fornøyd med Hill's produktet sitt, kan du få bytte det til et nytt, eller få pengene tilbake.
Du har en reklamasjonsrett på 30 dager fra kjøpsdatoen ved fremvisning av kvittering, og forhandleren skal senest registrere reklamasjonen 30 dager etter å ha mottatt produktet.
Hill's Pet Nutrition vil kreditere posens verdi til forhandler innen 30 dager.
Du trenger bare å henvende deg der du har kjøpt produktet med restene av fôret ditt og kvitteringen. Si til forhandleren at du ønsker å benytte deg av Hill's 100% fornøydgaranti, og du vil motta et nytt produkt, eller en refundering av pengene dine.
Vår 100% fornøydgaranti gjelder alle Hill's merker (Science Plan, Prescription Diet og Vet Essentials).
Generelt har hunder og katter en tendens til å være vanedyr og kan trenge hjelp når de skal bytte fôr, spesielt hvis de er vant til å spise én type fôr. Det er helt normalt at katter og hunder avviser nytt fôr når det først tilbys. Endringer i kostholdet påvirker dyr på forskjellige måter, så det er viktig å håndtere enhver endring forsiktig. Den gyldne regelen er å introdusere det nye fôret gradvis, da dette vil hjelpe dem med å bli mer fortrolige med det nye fôret – de vil bli vant til smaken, lukten, konsistensen og størrelsen på de nye tørrfôrbitene. En gradvis overgang til nytt fôr reduserer også risikoen for at hunden eller katten din får mageproblemer.
Det finnes noen omstendigheter der garantien ikke gjelder.
Effektiviteten av en diett – hvor godt den fungerer for hunden eller katten din – dekkes ikke av Hill’s garanti. Ikke alt fôr til hund eller katt virker på alle problemer en hund eller katt kan oppleve, så hvis det ikke er noe galt med fôret (det er bare ikke det riktige kliniske valget), vil dette derfor ikke dekkes.
En feil ved bestilling dekkes ikke av Hill's-garantien. Hvis klinikken har bestilt feil mat til deg, vil de kunne refundere deg eller erstatte maten i henhold til sin egen returpolicy. Hvis du har bestilt feil mat, anbefaler vi at du snakker med forhandleren din og spør om det er mulig å returnere den.
En endring i kostholdet dekkes ikke av Hill's-garantien, ettersom det ikke er noe galt med fôret – det er rett og slett ikke lenger det riktige kliniske valget for hunden eller katten din. Hvis du har uåpnede produkter, kan forhandleren din være villig til å refundere deg i henhold til sin egen returpolicy. Vi anbefaler at du snakker med forhandleren din for å finne ut hva reglene deres er.
Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.
Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.